Jump to content

how do i make this mech // that doesn't waste energy


Rin

Recommended Posts

Well, the first you need to have is the items from the image and another ones

Second: Think in other modules like shield and more heat and energy and drone too, and if is possible a charge

Third: You need a recoiler, that weapons have 1-2 dead zones, that and you need more life if you no want to get killed yourself

 

Edited by Bring live your dreams 2.0 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bring live your dreams 2.0 said:

Bom, o primeiro que você precisa são os itens da imagem e outros

Segundo: Pense em outros módulos como escudo e mais calor e energia e drone também, e se for possível uma carga

Terceiro: você precisa de um recoiler, que as armas tenham 1-2 zonas mortas, isso e você precisa de mais vida se não quiser morrer

 

like this?

sad.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Rin said:

like this?

sad.jpg

sim, então, muito bom

No caso do machado, eu trocaria por um martelo, o martelo empurra seu oponente 4 espaços, deixando-o pronto para usar com as armas traseiras, poupando assim o uso de espingarda desnecessariamente caso você tenha usado o machado
 

yes, so, very good

In the case of the axe, I would change it to a hammer, the hammer pushes your opponent 4 spaces, making them ready to use with the back weapons, thus saving the use of shotgun unnecessarily in case you used the axe

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Bring live your dreams 2.0 said:

sim, então, muito bom

No caso do machado, eu trocaria por um martelo, o martelo empurra seu oponente 4 espaços, deixando-o pronto para usar com as armas traseiras, poupando assim o uso de espingarda desnecessariamente caso você tenha usado o machado
 

sim, então, muito bom

No caso do machado, eu trocaria por um martelo, o martelo empurra seu oponente 4 espaços, deixando-o pronto para usar com as armas traseiras, poupando assim o uso de espingarda desnecessariamente caso você tenha usado o machado

Thanks! ❤️

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...