Jump to content

The weapons that need nerfs as soon as possible


Recommended Posts

Just now, ChooseGeno said:

even if no one laughs at my jokes

I do

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Berosanakoyar said:

and u were fricking right about the people complaining. (But it wasnt it being bad at ranks 5-1)

Just wait until Sawzall finds this thread.

Just now, ChooseGeno said:

im supremely unfunny you can't deny that

Well I just did.

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ChooseGeno said:

even if no one laughs at my jokes

maybe you possibly might be very easily offended

Im not offended quickly but i already had a bad day. One of my friends was diagnosed with covid (he seems to be fine tho) and one of my teachers was diagnosed with covid and he is not doing good like i already didnt had some moral and now im getting called a kid ;-;

A wise noob once said: energy weapons should get nerfed.

 

PS: the noob was me.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ChooseGeno said:

did he have a burning shower and a windigo + rolling beasts

if that's the guy then I just fought him and won lol

no his phys mech that. his secondary had zark and 300 cooling

SavvyTheSalmon

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Berosanakoyar said:

Im not offended quickly but i already had a bad day. One of my friends was diagnosed with covid (he seems to be fine tho) and one of my teachers was diagnosed with covid and he is not doing good like i already didnt had some moral and now im getting called a kid ;-;

If you think about it deeply being a kid is good. Think about it , kids do whatever they want, don't have to cook for themselves(most of the time) and get to be with their family.

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

Just now, MasterChief said:

no his phys mech that. his secondary had zark and 300 cooling

Yeah I battled him and lost

Just now, Ad1tya said:

As soon as I saw this thread, I knew the whole community is gonna ridicule this dude 

that's what I said

 

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Spam said:

If you think about it deeply being a kid is good. Think about it , kids do whatever they want, don't have to cook for themselves(most of the time) and get to be with their family.

But the problem is im not exactly a kid. Idont have a clue how i can explain that

A wise noob once said: energy weapons should get nerfed.

 

PS: the noob was me.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MasterChief said:

ima send code. is this the dude?

where's the code

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

This dude sure know how to make a popular thread.

Just now, MasterChief said:

9744e

 

Ok thx

Edited by Spam (see edit history)

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ad1tya said:

As soon as I saw this thread, I knew the whole community is gonna ridicule this dude 

They are calling me kid. These people is seriosly toxic and rude to people

A wise noob once said: energy weapons should get nerfed.

 

PS: the noob was me.

Link to comment
Share on other sites

Looks like he upgraded since the last time I battled him.

But yeah I lost to him.

PURPLE  

Bring Back The Confetti!

"Like and follow it'll give me a better reputation" - Spam

Link to comment
Share on other sites

Just now, Berosanakoyar said:

They are calling me kid. These people is seriosly toxic and rude to people

insert noises of my trying to stop myself from roasting you

Don't play harder, play smarter.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...